2011. február 9., szerda

És a hetedik napon megpihent...

Úgy vélem, nem kevés magyarázattal tartozom azzal kapcsolatban, hogy mi is történt velem az elmúlt és kő keményen "elhallgatott" három hónap alatt. 

Írhatnám, hogy elöntötte Velencét a víz (amely kis híján meg is történt), és Padovában is megállt az élet...


Vagy mondhatnám, hogy szerelmi csalódásom volt, ami elvette az összes kedvemet a világgal való érintkezéstől, és burokba zárt...


De a legszebb, ha bevallom az igazat. Őszintén szólva, összejöttek a dolgok. Gyakran voltam beteg, az állandó bulizástól és a folyamatos pörgéstől lefogytam, valamint anyagilag is rámnehezedtek a dolgok. Újra meg kellett jelennem a rendőrségen, ahol rabosítottak (újjlenyomat-vétel, táblás fotó és hasonlók), valamint kihelyezett ügyvédet fogadtak nekem. A bírság: 500 euró - mondták anno. Teljes kétségbeesést éreztem, és egy dolgot tehettem csupán: megpihentem, és nem foglalkoztam semmivel. Olyan 7. nap "feeling". 

Ellenben most itt a visszatérés pillanata, és ígérem, mindent leírok, amit annak idején is le akartam, visszamenőleg és előremutatólag is. Kérlek, nézzétek el nekem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése